Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החברות שלנו נהנות מהנחות, צוברות נקודות ומקבלות מתנות! התחברות / הצטרפות

משלוח חינם בקניה מעל 500 ₪ שירות לקוחות: 058-4690649

בגדי הנקה – למה זה חשוב

אישה יודעת לעשות כמה דברים ביחד, זה נכון.

ביד אחת להחזיק תינוקי רעב ובוכה, ביד שניה לכסות, לפתוח, להחזיק שמיכה עם השיניים, לגרור עגלה עם הרגל, לשלוף חיתול טטרה ותוך כדי לשמור שהכל נשאר במקום ובצניעות וכמובן, שהילד אוכל בנחת.

 

מי אמר שהנקה צריכה להיות כל כך מסובכת?

 פעולת ההנקה לא חייבת להיות פעולה מסורבלת הדורשת ממך להיות ‘מולטי טאסקינג’. הנקה יכולה להיות נוחה ופרקטית לכל אחת ובכל מקום אם רק יודעים להתארגן אליה בהתאם ולהשתמש במגוון החידושים שיש לעולם האופנה הנשית להציע. שמלות, חולצות ובגדי הנקה ייעודיים הם בהחלט הפתרון המושלם!

 

יצאנו לבדוק עם האימהות הטריות שקונות באורדמן וחזרנו עם תשובות מעניינות שיסבירו לך כיצד לקנות בחכמה בגדי הנקה:

מתי תקני?

מזל טוב, את בהריון!

הבשורה המרגשת מביאה עימה שינויים ושאלות רבות בנוגע לממדים החדשים שלך ואת מרגישה צורך להתחדש בבגדים שיתנו לך מענה נוח וגמיש.

נשים רבות ממליצות לרכוש את בגדי ההנקה כבר מחודשי ההיריון המאוחרים בהם הבטן פורצת את גבולות החצאית ומאלצת לשנות את המלתחה לטובת בגדים קלילים המתאימים לממדים החדשים.

 

אילו בדים מתאימים לך?

איכות הבד ממנו עשוי הבגד חשובה במיוחד. על מנת למנוע מגופך לפתח גירויים וגירודים בתקופת ההיריון (כתוצאה מרגישות העור ומההורמונים המשתוללים) מומלץ מאוד להקפיד על לבישת בגדים מבדים נושמים ואלסטיים במיוחד המכילים אחוזים גבוהים של לייקרה.

בחדשי ההיריון המאוחרים בד”כ תזיעי יותר מתמיד ולכן חשוב להשקיע בבגדים העשויים מבדים איכותיים עם ביצועים גבוהים במכונת הכביסה.

איך תבחרי מידה?

 הבטן הגדלה מחייבת מידי כמה שבועות לשחרר קצת את הגומי ולאפשר לגוף לחוש בנוח ולנשום עמוקות. ההתלבטות לגבי המידה היא הגיונית.

מומלץ מאוד לרכוש בגדי הנקה במידה אחת או שתיים גדולות יותר ממה שאת בד”כ, שיתרחבו יחד איתך במהלך ההיריון וילוו אותך גם בהמשך. כמובן שחשוב מאוד לא לרכוש בגדים גדולים וגזרות לא מחמיאות אשר יתנו לך מראה מלא יותר ממה שאת.

זכרי, בגדים נוחים ונעימים המתאימים בדיוק למידותיך יאפשרו לך ליהנות מהם בכל חודשי ההריון ולאחר הלידה ובעיקר יעניקו לך את האפשרות לשמור על אופנתיות ועל מלתחה עדכנית ומחמיאה לממדי גופך החדשים.

 

איך אני נראית?

 מי אמר שיולדת טרייה או אישה בחודשי ההיריון המתקדמים לא יכולה לשמור על אופנתיות ולצאת ליום עבודה או לאירוע עם לוק מושלם? אין שום סיבה שתמנעי מעצמך להיראות במיטבך במהלך ההיריון וגם לאחר הלידה.

מומלץ ללבוש שמלות מחמיאות לגופך, גזרות ישרות או רחבות, צבעים קלילים ונעליים מתאימות ונוחות.

 

אנו ממליצים לך לבקר ברשת חנויות אורדמן ולהתפנק במתנת לידה שווה ושימושית במיוחד.

 

מוזמנת באהבה לבקר >>במחלקת ההנקה של אורדמן<< ולהתחדש ממגוון שמלות מדהימות אלגנטיות ויום יומיות עם מלאי עצום של חולצות מעוצבות ונוחות וגם כאלו סופר אלגנטיות, עם פתרונות הנקה מתקדמים ביותר שיעניקו לך חוויית הנקה נינוחה ומושלמת

כתיבת תגובה

המוצרים הכי פופולריים עכשיו

מה את מחפשת?

טבלת מידות

Heading #1
Heading #2
Heading #3
0
36
XS
1
38
S
2
40
M
3
42
L
4
44
XL
5
46
XXL
6
48
XXXL