Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החברות שלנו נהנות מהנחות, צוברות נקודות ומקבלות מתנות! התחברות / הצטרפות

משלוח חינם בקניה מעל 500 ₪ שירות לקוחות: 058-4690649

קצת עלינו :)

אורדמן, אופנת הנוחות המובילה בציבור החרדי, מגדירה את הנוחות שלך בכל פעם מחדש כבר למעלה מעשרים שנה. המותג האיכותי והיוקרתי שהפך תוך זמן קצר לשם דבר, הפך למוביל ואהוב בזכות הרבה מאד חשיבה והקשבה לצרכים והרצונות של האישה החרדית.

הסיפור שלנו מתחיל בשנת 2001. במחסן קטן של חמישה עשר מטר רבועים בשכונת בית וגן שבירושלים, שם נרקם לו חלום על בדים, צבעים ותפירה עילית. ובעיקר רצון עז להביא בשורה אמתית שתתחשב בצרכיה האמתיים של האישה החרדית. זו שחוזרת הביתה מיום עבודה מפרך ורוצה וללבוש משהו נח, אופנתי, נעים, נושם וגם צנוע.
חיה אורדמן, בעלים ומנכ”ל זיהתה את הצורך ההכרחי הזה והגדירה מחדש את גבולות החלוק. לא עוד בגד מהוה, מוכתם וישן שנעשה לבגד בית, לא עוד ברירות מחדל למיניהן. אלא בגד מכבד, מתוחכם, נח להפליא או במילים אחרות ניסחנו את המוטו של המותג– גם בבית שלך , את מלכה. במשך למעלה מ-20 שנה מצליחה אורדמן לחדש, לרענן ולהגדיר מחדש את הנוחות של עשרות אלפי נשים חרדיות בארץ ובחו”ל. אורדמן התפרסה על פני סניפים באלעד, בית שמש, ביתר עילית , ארה”ב ולונדון, מכירות פופ אפ קבועות לאורך השנה, וקולקציה המשווקת באופן תמידי בעשרות חנויות הלבשה ונוחות בארץ ובארצות הברית. באורדמן מגוון עצום של הלבשה נוחה ומפנקת לכל צורך ומצב. חלוקים, בגדי בית וחוץ אפנתיים, חלוקי ילדות, חולצות נוחות, שמלות בעיצוב בלעדי, סרפנים ועוד.

אורדמן מתחייבת על המוצר הטוב ביותר, בעיצוב בלעדי, בתפירה עילית אירופאית ובאחריות מלאה על המוצר שיוצא ממפעלינו.
מאחלות לך חווית קניה נוחה ונעימה

כתיבת תגובה

המוצרים הכי פופולריים עכשיו

מה את מחפשת?

טבלת מידות

Heading #1
Heading #2
Heading #3
0
36
XS
1
38
S
2
40
M
3
42
L
4
44
XL
5
46
XXL
6
48
XXXL