מדיניות פרטיות
דף הבית » מדיניות פרטיות
ברוכים הבאים לאתר אורדמן - www.ordman.co.il חנות אונליין לאופנה צנועה
תקנון זה כולל תנאי שימוש באתר, מדיניות פרטיות ותנאי מועדון הלקוחות. השימוש באתר, כולל גלישה, רכישה או הצטרפות למועדון, מהווה הסכמה לתנאים אלה.
האתר מיועד למבוגרים מעל גיל 18
אם אינכם מסכימים, אנא הימנעו משימוש באתר.
תנאי שימוש
- האתר מיועד לשימוש אישי בלבד ואסור להשתמש בו למטרות בלתי חוקיות או מסחריות ללא אישור.
- אין לפרסם תוכן פוגעני, שקרי, גזעני, או מפר זכויות (כגון לשון הרע או פרטיות). אנו רשאים למחוק תוכן כזה ולמנוע גישה לאתר.
- אנו שומרים את הזכות לעדכן את התקנון בכל עת. התקנון המעודכן יפורסם באתר ויחייב מיידית.
תשלום: הרכישה מתבצעת באמצעות כרטיס אשראי או PayPal בלבד. ההזמנה תחויב רק לאחר אישור חברת האשראי ואימות מלאי.
משלוח:
- זמן טיפול: עד 2 ימי עסקים. זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים (תלוי בחברת השילוח).
- עלות: 25 ₪, חינם בקנייה מעל 500 ₪.
- איסוף עצמי זמין בחנויות:
- אלעד (יהודה הנשיא 100)
- ביתר (הר”ן 1)
- בית שמש (נהר הירדן 34)
- ירושלים (קניון רמות, קומה 3)
- משלוח לחו”ל בתיאום טלפוני בלבד: 058-4690649.
- ייתכנו עיכובים בחגים או בתקופות מבצעים.
באיסוף עצמי – צוות החנות יצור איתך קשר טלפוני לאחר הגעת המוצר לחנות לתיאום איסוף.
זמינות: כל ההזמנות כפופות למלאי זמין. אנו שומרים את הזכות להפסיק מכירת מוצר או לסרב למכירה.
הבהרה תיתכן סטייה קלה בצבעי המוצרים בתמונות לעומת המציאות עקב תאורה או מסכים.
- ביטול לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981. פנו לשירות הלקוחות לפרטים.
אחריות
- 3 חודשי אחריות על מוצרים (למעט פריטי מבצע). פנו לשירות הלקוחות לבדיקת זכאות.
- אין אחריות לנזקים עקיפים, כגון אובדן רווחים או מוניטין, הנובעים משימוש במוצרים או באתר.
קניין רוחני
- כל התכנים באתר (סמלים, עיצובים, תמונות) הם קניינה של אורדמן. אין להעתיק, להפיץ או להשתמש בתכנים ללא אישור בכתב.
שיפוט
- כל סכסוך יתברר בבתי המשפט בירושלים, ויחולו דיני מדינת ישראל.
אנו מחויבים להגן על פרטיותכם ולפעול לפי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981 (כולל תיקון 13) ותקנות אבטחת המידע.
המידע שאנו אוספים
- מידע שמסופק על ידכם: שם, כתובת דוא”ל, טלפון, כתובת למשלוח, פרטי תשלום (מעובדים על ידי ספקים מאובטחים, לא נשמרים אצלנו), פרטי חשבון, הודעות בטפסי יצירת קשר.
- מידע אוטומטי: כתובת IP, סוג דפדפן, דפים נצפים, מיקום משוער, עוגיות.
- מידע רגיש: לא נאסף, אלא אם נדרש
- אנו משתמשים בכלים כמו Google Analytics ו-Facebook Pixel ורשתות חברתיות לניתוח סטטיסטי
מטרות השימוש
- עיבוד הזמנות ומשלוחים.
- מתן שירות לקוחות ומענה לפניות.
- שיפור האתר והתאמה אישית (כגון המלצות מוצרים).
- שיווק ופרסום (רק בהסכמה).
- אבטחה, מניעת הונאות ועמידה בחוק.
שיתוף מידע
אנו משתפים מידע עם:
- ספקי שירותים (משלוחים, תשלומים, שיווק, אחסון ענן) תחת הסכמי אבטחה.
- רשויות, אם נדרש בחוק (כגון צו בית משפט).
- במקרה של מכירת החברה, תוך הודעה מראש.
אנו לא מוכרים מידע אישי. העברות בינלאומיות (כגון לארה”ב) עומדות בתקנות.
אבטחת מידע
- אנו משתמשים בהצפנה (SSL), חומות אש ובדיקות אבטחה תקופתיות.
- דיווח על אירועי אבטחה לרשות להגנת הפרטיות תוך 48 שעות, אם נדרש.
- אין אבטחה מוחלטת באינטרנט, אך אנו עושים הכל להגן עליכם.
עוגיות
- סוגים: עוגיות הכרחיות (סל קניות), ביצועים (ניתוח שימוש), שיווק (פרסומות מותאמות).
- ניהול: ניתן לשלוט בעוגיות דרך הגדרות הדפדפן. סירוב עלול להגביל פונקציות.
זכויותיכם
על פי חוק הגנת הפרטיות:
- גישה ותיקון המידע שלכם.
- מחיקת מידע (בכפוף לחובות משפטיות, כמו שמירת נתוני רכישה).
- התנגדות לשיווק ישיר.
פנו ל info@ordman.co.il
שמירת מידע
- המידע נשמר כל עוד נדרש למטרות המפורטות או לפי החוק (למשל, 7 שנים לנתוני חשבונאות)
קטינים
- האתר מיועד למבוגרים מעל גיל 18. אנו לא אוספים מידע מקטינים ביודעין.
שינויים במדיניות
- שינויים יפורסמו באתר. המשך שימוש מהווה הסכמה.
- אנו עושים את מלוא המאמצים לספק לכם מוצר באיכות מעולה. אם מסיבה כלשהיא קיבלתם מוצר פגום, אנא פנו אלינו באמצעות שירות הלקוחות שלנו ונשתדל לטפל בפנייתכם בהקדם: 1700-501039 או במייל INFO@ORDMAN.CO.IL
- הודעה על החזרת /החלפת פריט תתבצע בטווח של 48 שעות ממועד קבלת המשלוח.
- בהחזרה-
יש להשיב את המוצר בתוך 14 יום מיום קבלת החבילה.
באיסוף עצמי – 14 יום יספרו מיום הגעת החבילה לנקודת האיסוף. - בהחלפה- ניתן להחליף את המוצר או לקבל זיכוי באתר בתוך 21 יום. יצויין כי בעת ההחלפה לאחר 14 יום יהיה ניתן להחליף מוצר בשווי מחיר מחירון (לא כולל פריטים שבמבצע)
- פריטים שנרכשו במבצע – ניתן להחזיר / להחליף
במשלוח עד הבית: בתוך 5 ימים מיום קבלת החבילה
באיסוף עצמי: בתוך 5 ימים מיום הגעת החבילה לנקודת האיסוף - בכל החלפה או החזרה יש להשיב את המוצר באריזתו המקורית, שלם וללא כל פגם או נזק כלשהוא, בצירוף חשבונית ובתיאום עם שירות הלקוחות של חברתנו.
- בזיכוי כרטיס אשראי תקוזז עמלה בסך 5% מערך הקניה.
- בעת החזרת מוצר שהתשלום עליו בוצע באמצעות שובר לא ניתן לקבל החזר כספי על השובר וינתן זיכוי לחנות בשויי של השובר
- החזרת הפריטים באופציות הבאות:
- באחת מחנויות המפעל שלנו בשעות הפעילות בלבד:
- אלעד: יהודה הנשיא 100
ביתר: הר”ן 1 (פינת קדושת הלוי)
בית שמש: נהר הירדן 34
ירושלים: קניון רמות קומה 3 - ניתן לתאם החזרה ע”י שליח בעלות של 30 ₪ ובמקרה של החלפה הלוך וחזור העלות היא 50 ₪
- ביטול עסקה
- ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981
- הטיפול בהזמנה תוך 2 ימי עסקים. ההזמנה תשלח לכתובת שתבחרו בעת ההזמנה. הגעת המוצר תלויה בחברת השילוח ועד ל-7 ימי עסקים.
עלות משלוח: 25 ₪ בלבד
משלוח חינם: בקניה מעל 500 ₪
יתכנו עיכובים בתקופות החגים, ימי חופש לאומיים, סופי שבוע ובתקופות מבצעים.ניתנת אפשרות לאיסוף עצמי מהחנויות המפעל שלנו
אלעד: יהודה הנשיא 100
ביתר: הר”ן 1 (פינת קדושת הלוי)
בית שמש: נהר הירדן 34
ירושלים: קניון רמות קומה 3
באיסוף עצמי – צוות החנות יצור איתך קשר טלפוני לאחר הגעת המוצר לחנות לתיאום איסוף.
זמנות לחו”ל ניתן לבצע בתיאום טלפוני עם שירות הלקוחות שלנו בלבד במספר
מחיר המשלוח לחו”ל בהתאם למדינה ולאופי המשלוח – מבצעי משלוח חינם לא תקפים במשלוח לחו”ל.
- כל ההזמנות למוצרים הן בכפוף למלאי הקיים. אין התחיבות לשליחת ההזמנה עד לאימות המלאי הקיים במשרדי האתר. וחיוב כרטיס האשראי. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.
תיתכן סטייה של הצבעים בתמונות ובמציאות עקב תצלום בתאורה, שינויי צבעים בין מכשירים וכו’
כדי ליצור איתך קשר למטרות שירות לקוחות וכדי לעדכן אותך על מבצעים חודשיים או תקופתיים באתר ובחנויות הרשת ו/או מחקרי שוק, אנו עשויים לפנות אליך באמצעות דואר ישראל, טלפון או דואר אלקטרוני.
על מנת למנוע גישה אסורה לנתונים אישיים ולאבטחת המידע שלך, אנו פועלים בהתאם לנהלים פיזיים, פיננסיים, אלקטרוניים וניהוליים עדכניים כדי להגן ולאבטח את המידע שאנו אוספים באופן מקוון. אנו לא שומרים את פרטי האשראי, ומתחייבים לא להעביר את פרטי האשראי לצד ג’ למעט חברות האשראי וכדו’ אלא בהוראת כל דין.
תקנון מועדון הלקוחות מבית ORD COUTURE
ברוכים הבאים לתקנון מועדון הלקוחות של חברת ORD COUTURE רשת חנויות אורדמן בע”מ
כל אדם רשאי להגיש בקשה להצטרף למועדון הלקוחות שלנו על ידי מילוי טופס הצטרפות של כל פרטיו האישיים כמפורט בטופס.
- קבלה למועדון והמשך החברות בו מותנית במילוי מלא ונכון של הטופס , בתשלום דמי חבר בסך 39₪ או חידוש בעלות של 9.90₪ לכל שנה ובעמידה בכל תנאי התקנון והיא כפופה לשיקול דעתה הבלעדי של אורדמן .החברה רשאית לשנות את מחיר דמי החבר מעת לעת וללא הודעה מוקדמת.
כל חבר במועדון יהיה זכאי ליהנות מההטבות המוענקות לחברי המועדון. המועדון הינו אישי ואינו ניתן להעברה וכפוף להזדהות ע”י ת.ז של בעל המועדון.
תוקף החברות במועדון הינו ממועד ההצטרפות למשך שנה .הזכות למימוש הטבות המועדון מותנית בסוג ההטבה ובתנאי המימוש שלה
- 39 ₪ מתנת הצטרפות – תוקף ההטבה הינו ל3 חודשים בלבד, ללא אפשרות הארכה.
- צבירת נקודות של 10% בכל קניה במחיר מלא וכן במבצעים , אך לא כולל מוצרי outlet ועודפים
- החברה רשאית לפי שיקול דעתה להוציא מוצרים מצבירת נקודות.
- הטבת יום הולדת שנתית של 50 ₪ בחודש היום הולדת שצוין בזמן ההצטרפות.
- החברות מקנה הטבת יום הולדת אחת בשנה.
- מימוש הטבת יומולדת הינו בהצגת תעודה מזהה.
- באחריות חבר המועדון לעדכן את תאריך יום ההולדת הנכון בטופס ההצטרפות. במקרה שבו תאריך יום הולדת לא יהיה תואם לתאריך הלידה המופיע בתעודה המזהה, לא יהיה זכאי חבר המועדון לממש את הטבת יום ההולדת.
- כמו כן, במקרה של אי התאמה כאמור, יהיה רשאי חבר המועדון לבקש לעדכן את תאריך יום ההולדת הנכון .
- עדכון כלל ההטבות יבוצע תוך 24 שעות ממועד ההצטרפות .
- ההטבות אינן ניתנות להארכה.
- לא ניתן להנות מהטבות המועדון במכירות חד פעמיות וסניפי פופ אפ / outlet.
- לא יתאפשר שימוש בנקודות המועדון עבור חידוש / הצטרפות למועדון .
- כמו כן , לא ניתן לנצל נקודות לצורך רכישת כרטיס “Gift card” (גיפט כארד).
- קבלה למועדון והמשך החברות בו מותנית במילוי מלא ונכון של הטופס , בתשלום דמי חבר בסך 39₪ או חידוש בעלות של 9.90₪ לכל שנה ובעמידה בכל תנאי התקנון והיא כפופה לשיקול דעתה הבלעדי של אורדמן .החברה רשאית לשנות את מחיר דמי החבר מעת לעת וללא הודעה מוקדמת.
- כל חבר במועדון יהיה זכאי ליהנות מההטבות המוענקות לחברי המועדון. המועדון הינו אישי ואינו ניתן להעברה וכפוף להזדהות ע”י ת.ז של בעל המועדון.
- תוקף החברות במועדון הינו ממועד ההצטרפות למשך שנה .הזכות למימוש הטבות המועדון מותנית בסוג ההטבה ובתנאי המימוש שלה
- המועדון נכנס לתוקף רק במידה ובוצע תשלום מעבר להרשמה, במידה והחבר קיבל הודעה על הטבה, יש לוודא כי המועדון בתוקף, במידה ולא – יש לחדש את המועדון על מנת להנות מההטבה.
הנחות ייחודיות על פריטים ספציפיים ועדכונים מוקדמים לגבי ימי מכירה מיוחדים והגעת קולקציות חדשות. הטבות הללו יקבעו על ידי אורדמן מעת לעת ,על פי שיקול דעתה הבלעדי.
לא יינתן החזר הטבה בעת החזרת /החלפת פריט שנרכש עם הטבת יום הולדת או הצטרפות .
הטבות המועדון כגון – מימוש נקודות/ צבירת נקודות , אינן תקפות בעת תשלום בכרטיסי עמותות / כרטיסי מתנה מכל סוג שהוא. אין כפל הטבות כלל.
בהחזרת פריט שנקנה באמצעות נקודות המועדון הלקוח רשאי להחליף בפריט אחר / להזדכות ולממש בחנויות הרשת.
במידה ויוחזר כסף בפועל לחבר מועדון יקוזזו הנקודות שנצברו.בעת החזרת פריט שנקנה ב100 אחוז נקודות, הלקוח רשאי להחליף לפריט אחר אך לא יינתן זיכוי כספי למימוש בחנויות הרשת.
במקרה של ביטול עסקה שזיכתה את חשבון הלקוח בנקודות בעת הרכישה , יימחקו הנקודות שנזקפו ללקוח בגין רכישה זו .
לאחר סיום תקופת החברות במועדון , יכנסו הנקודות לסטטוס “הקפאה” עד לחידוש המועדון.
כל אדם המוסר לרשת “אורדמן” טופס הצטרפות נותן בזאת את הסכמתו להיכלל ברשימת התפוצה של אורדמן, עדכונים וחומר שיווקי שישלחו אליו מעת לעת בכל דרך שהיא ,ובכלל זה באמצעות הטלפון הנייד וכתובת הדואר האלקטרוני . הסכמה זו תישאר בתוקפה גם לאחר פקיעת החברות במועדון מסיבה כלשהי .אדם אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה יעדכן במייל info@ordman.co.il או בטלפון 0584690649
המועדון נכנס לתוקף רק במידה ובוצע תשלום מעבר להרשמה, במידה והחבר קיבל הודעה על הטבה, יש לוודא כי המועדון בתוקף, במידה ולא – יש לחדש את המועדון על מנת להנות מההטבה.
הנחות ייחודיות על פריטים ספציפיים ועדכונים מוקדמים לגבי ימי מכירה מיוחדים והגעת קולקציות חדשות. הטבות הללו יקבעו על ידי אורדמן מעת לעת ,על פי שיקול דעתה הבלעדי.
לא יינתן החזר הטבה בעת החזרת /החלפת פריט שנרכש עם הטבת יום הולדת או הצטרפות .
הטבות המועדון כגון – מימוש נקודות/ צבירת נקודות , אינן תקפות בעת תשלום בכרטיסי עמותות / כרטיסי מתנה מכל סוג שהוא. אין כפל הטבות כלל.
בהחזרת פריט שנקנה באמצעות נקודות המועדון הלקוח רשאי להחליף בפריט אחר / להזדכות ולממש בחנויות הרשת.
במידה ויוחזר כסף בפועל לחבר מועדון יקוזזו הנקודות שנצברו.בעת החזרת פריט שנקנה ב100 אחוז נקודות, הלקוח רשאי להחליף לפריט אחר אך לא יינתן זיכוי כספי למימוש בחנויות הרשת.
במקרה של ביטול עסקה שזיכתה את חשבון הלקוח בנקודות בעת הרכישה , יימחקו הנקודות שנזקפו ללקוח בגין רכישה זו .
לאחר סיום תקופת החברות במועדון , יכנסו הנקודות לסטטוס “הקפאה” עד לחידוש המועדון.
כל אדם המוסר לרשת “אורדמן” טופס הצטרפות נותן בזאת את הסכמתו להיכלל ברשימת התפוצה של אורדמן, עדכונים וחומר שיווקי שישלחו אליו מעת לעת בכל דרך שהיא ,ובכלל זה באמצעות הטלפון הנייד וכתובת הדואר האלקטרוני . הסכמה זו תישאר בתוקפה גם לאחר פקיעת החברות במועדון מסיבה כלשהי .אדם אשר אינו מעוניין להיכלל ברשימת התפוצה יעדכן במייל info@ordman.co.il או בטלפון 0584690649
הרשת והקבוצה מתחייבת לשמור על המידע , לא לסחור / למכור / להעביר לאחרים מידע זה ללא הסכמה מוקדמת של הלקוח למעט מקרים חריגים
אורדמן שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת ,ובכלל זה לשנות ו/או לבטל את ההטבות .כל שינוי בתקנון יחייב את כל חברי המועדון ,לרבות חברים שהצטרפו לפני שינוי התקנון.
השימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד ומתייחס לשני המינים.